اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سه سارق در گنبدکاووس به ۴۹ فقره سرقت اعتراف کردند
فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته، سه سارق حرفه‌ای دارای سابقه سرقت در گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به ۴۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ محمود علی‌فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کاسپین خبر اظهارداشت: همچنین در قالب اجرای این طرح و با پاکسازی چندین نقطه آلوده شهرستان  گنبد کاووس، ۳۴ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز توانبخشی تحویل داده شدند.

وی گفت:یک عامل شرارت و چاقوکشی در گنبدکاووس نیز پس از چندین روز اقدامات اطلاعاتی، توسط ماموران انتظامی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی‌فر افزود:علاوه بر موارد ذکر شده در اجرای این طرح، یک‌هزار و ۵۳۴ قلم انواع  داروی غیرمجاز  به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال کشف و در این ارتباط یک متهم دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد:هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک و فعالیت افراد مجرم را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8384



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96